
Į redakciją kreipėsi skaitytojas Tadas R. Jis sakė, kad anksčiau labai mėgo „Jonavos tradicinį batoną“ (kepyklos „Baltasis pyragas“), kuriuo prekiauja IKI prekybos centras. Batonas buvo natūralus, su labai mažai visokių priedų, iš esmės – miltai, vanduo druska. Tačiau prieš kokį pusmetį batonas pasidarė neatpažįstamas: saldus, minkštas kaip kempinė, toks, kaip visi tie „cheminiai“ kitų gamintojų batonai. Vyriškis teigė bandęs skambinti įmonės nurodytu telefonu, tačiau susisiekti nepavyko. Tadas R. paprašė pasidomėti redakcijos, kur dingo pamėgtas tradicinis batonas ir paprašyti, kad gamintojas grąžintų vartotojų mėgstamą produktą į lentynas.
Taip jau sutapo, kad tuo pačiu klausimu paskambino Jovita P. Moteris pasakojo, kad, lankydama tėvus kitame rajone, visada lauktuvių nuveždavo „Jonavos batoną“, kurį tėvai labai pamėgo ir jo laukdavo. Deja, vieną sykį nuvežus ir prapjovus, pamatė papelėjusį batono vidų, nors galiojimo laikas buvo toli gražu nepasibaigęs. „Daugiau šių lauktuvių nebevežu, nes gėda“, – sakė Jovita P.
UAB „Baltasis pyragas“ komercijos vadovas Gediminas Triukas: „Ilgametės receptūros gaminiai mums patiems yra svarbi dalis, kurią stengiamės išlaikyti atpažįstamą ir kokybišką. Vis dėlto, kaip ir daugelis gamybos įmonių, laikui bėgant privalome prisitaikyti prie besikeičiančių vartotojų poreikių, sveikatingumo tendencijų, technologinių galimybių bei žaliavų prieinamumo. Tokie pokyčiai ne visada sulaukia vienareikšmiško vartotojų vertinimo – tai suprantame ir gerbiame.
Į pastabas dėl produkto skonio ar kokybės visuomet reaguojame atsakingai. Vertiname pirkėjų lojalumą, todėl kiekvienas atsiliepimas tampa dalimi mūsų nuolatinio gaminių tobulinimo proceso.
Tikimės, kad ir ateityje mūsų produkcija ras vietą pirkėjų namuose“.
„Alio Jonavos“ inf.