
Gerb. redakcija, nesiruošiau rašyti šiai rubrikai, tačiau kai situacija pradėjo kartotis, kreipiuosi prašydama atsakymo iš IKI prekybos centro.
Kaip žinote, įveikę IKI iššūkį apsipirkimo metu gauname 5 taškus, virstančius į centus. Kadangi šis prekybos centras man tinka ir patinka (nors nėra pigus), netrukau prisirinkti per 900 taškų. Juos panaudoju atsiskaitydama grynaisiais, prašydama kasininkės „nuimti“, kad nereiktų ieškoti smulkių centų ar tokiais gauti grąžos. Tačiau, mano nustebimui, negali nurašyti tikslios sumos – vis lieka 1 ct. Pavyzdžiui, turėjau mokėti per 18 Eur, paprašiau nurašyti, kad gautųsi lygi suma – 18,00. Nuskaičiavo, bet čekyje atsirado 18,01 Eur. Net kasininkė nustebo.
Tokia pat situacija buvo „Bitutės“ savitarnoje. Ir čia, nuskaičius smulkius, čekyje atsirado 12,01 Eur. Todėl prašau IKI paaiškinti to vieno cento politiką. Gal aš ko nesuprantu?
Na, o kad jau rašau, tai tuo pačiu noriu užsiminti ir apie savitarnos kasas. Stringa jos, pirkėjai žiopso, nežinodami ką toliau daryti, o viena dirbanti kasininkė (turiu omenyje IKI Chemikų g.), palikusi savo „gyvą“ eilę, lekia gelbėti įstrigusių, paskui grįžta prie savo kasos. Ir taip bene kasdien. Gaila kasininkės (ji rytais viena dirba ar kaip?), gaila pasimetusių pirkėjų: gyva eilė ne kas, o ir prie „Bitutės“ ne greičiau.
Tai ir noriu paklausti: kaip čia yra toje mano mėgstamoje IKI parduotuvėje?
Pagarbiai Veronika Ž. iš Rimkų mikrorajono
IKI komunikacijos vadovė Gintarė KITOVĖ: „Visų pirma apgailestauju, kad pirkėja susidūrė su tokia situacija. Pagal pateiktus apsipirkimo čekius matome, kad buvo nuskaityta neteisinga taškų suma, todėl ir liko vienas centas. Pateiktame pavyzdiniame pirkimo čekyje matome, jog suma buvo 18,95 Eur, o nuskaityti taškai – 94. Tai reiškia, kad suteikta nuolaida ir buvo 94, o ne 95 centai. Daugiau taškų nei suteikta nuolaidų tikrai nebuvo.
Taškų nuskaitymą papildomai ištestavome kitose prekybos vietose ir problemos nepastebėjome: pasirinkus reikiamą kiekį taškų sąskaitą pavyko sumažinti iki norimos apvalios sumos. Daugiau nusiskundimų dėl neteisingo taškų nuskaitymo gavę nesame, tačiau bet kokiu atveju stebime situaciją, kad galėtume užtikrinti korektišką sistemos veikimą.
Stebime pirkėjų srautus, kokiomis valandomis parduotuvėje jų lankosi daugiausia. Atsižvelgdami į tai, peržiūrime ir darbuotojų darbo valandas, kad, esant poreikiui, daugiau kasininkų dirbtų ir reguliariose kasose“.
„Alio Jonavos“ inf.