Paskelbtas Aktualijos

Užimtumo tarnyba laikinai stabdo kontaktinį klientų aptarnavimą

Penktadienis, 25 September 2020 16:04 Parašė 

Šalyje sparčiai plintant COVID-19 infekcijai, Užimtumo tarnyba atsižvelgia į Nacionalinio visuomenės sveikatos centro rekomendacijas ir priima sprendimus, padėsiančius užtikrinti klientų ir darbuotojų saugumą. Nuo šiandien, rugsėjo 25 d., klientai laikinai aptarnaujami tik nuotolinėmis priemonėmis – telefonu arba elektroniniu paštu.

Kaip ir iki šiol, naujus klientus kviečiame registruotis internetu, o nesant galimybės – telefonu, skambinant registravimo paslaugą teikiantiems specialistams. Jų kontaktus rasite čia.

Atvykstančius pasirašyti sutarčių, iš anksto nuotolinėmis priemonėmis suderintu laiku, aptarnaujame patalpoje, esančioje prie pat įėjimo į pastatą, laikantis saugaus atstumo ir kitų rekomendacijų.

Darbdaviai dokumentus turi teikti tik elektroninėmis priemonėmis (jei elektroniniai dokumentai pasirašyti kvalifikuotu elektroniniu parašu) arba paštu. Jiems taip pat bus sudaryta galimybė palikti dokumentus dėžėse prie įėjimo.

Darbo vietų steigimo (pritaikymo) subsidijavimo paraiškos gali būti pateikiamos paštu arba elektroniniu paštu. Elektroninės paraiškos turi būti įrašytos skaitmeninėje laikmenoje ir pasirašytos kvalifikuotu elektroniniu parašu. Elektroninės paraiškos metaduomenyse turi būti nurodytas paraiškos teikėjo ar jo įgalioto asmens vardas, pavardė, pareigos, pasirašymo laikas.

Iškilus klausimų kviečiame skambinti į artimiausią klientų aptarnavimo skyrių šiais telefono numeriais.

Užimtumo tarnybos inf.

Web Analytics