Paskelbtas Aktualijos

Kaip 10 metų išsilaikyti konkurencingoje rinkoje? Kur slypi paslaptis?

Penktadienis, 02 November 2018 15:27 Parašė 

Jau 10 m. UAB Egreda „Mano namukas“ kartu su partneriais gamina ir tiekia plastikinius gaminius Lietuvos ir užsienio rinkai. Savo veiklą įmonė pradėjo 2008 m. ir nuo to laiko pamažu didino siūlomų gaminių asortimentą bei paslaugas. Veikla plėtėsi, keitėsi, derinantis prie rinkos poreikių su partneriais imtasi naujų langų ir durų gamybos, taip pat jų montavimo ir apdailos darbų, kurie yra atliekami visoje Lietuvoje. Pamažu „Mano namuko“ komanda augo, sukurta nemažai darbo vietų. Šiandieną galima pasididžiuoti, kad jai pavyko rinkoje išsilaikyti net 10 m. nepaisant sunkios verslo pradžios, kuriai įtakos turėjo didžioji ekonomikos krizė.

Dešimtmetis – labai svarbus „Mano namukui“ jubiliejus, nes tai savaime įmonei suteikia naują patikimumo statusą.

Egidijus Paulauskas yra vienas seniausių šios įmonės darbuotojų. Turėdamas tokią didelę darbo patirtį, jis pasidalijo su mumis keliais patarimais, kuriuose slypi tikroji ilgamečio išsilaikymo konkurencingoje aplinkoje paslaptis.

Ar lengva konkuruoti su kitomis rinkoje esančiomis įmonėmis, užsiimančiomis langų gamyba ir tiekimu?

– Ne, nėra lengva, tačiau konkurencija yra labai gerai, tai verčia mus tobulėti, ieškoti išskirtinumo. Niekuomet negalime atsipalaiduoti, visada domimės naujienomis, stengiamės tobulinti savo gaminius, kad klientą pasiektų geriausias variantas, išpildantis žmogaus lūkesčius.

Ar konkurencija didelė?

– Taip, konkurencija žvėriška! Šiuo metu Lietuvoje yra labai daug tiekėjų, galinčių pasiūlyti plastikinius gaminius, tačiau klientui vertėtų pasidomėti įmonės patirtimi, kad pakliūtų į patikimas rankas.

Kas padeda „Mano namukui“ išsiskirti iš kitų įmonių?

– Mums padeda išsiskirti puiki darbo kokybė, geras kainos ir kokybės santykis. Išsiskiriame dideliu produkcijos asortimentu, esame labai lankstūs šiuo atžvilgiu. Žinoma, labai svarbus yra puikiai parengtas personalas. Daug dėmesio yra skiriama darbuotojų tobulėjimui, jie siunčiami į įvairius kursus ir mokymus, todėl mūsų darbuotojai yra tikri savo srities profesionalai, galintys patarti ir atsakyti į visus klientui rūpimus klausimus.

Ar pasikeitė klientų požiūris ir poreikiai per Jūsų ilgą darbo patirtį?

– Taip, labai pasikeitė. Mūsų klientai tampa vis „išmanesni“ – žengia koja kojon su naujovėmis ir pradeda ieškoti patikimų partnerių norėdami įsigyti ilgamečių gaminių, pavyzdžiui, langų, todėl ieškant langų tiekėjų pastebima, kad daugelis tiekėjų, rinką užvaldžiusių pigiausiomis medžiagomis ir prekėmis, neišgyvena nė vienos žiemos, palikdami klientus be langų ir jų sumokėtų pinigų. Klientai dažniausiai neieško pigiausio varianto –jiems reikia kokybiško, patikimo, ilgaamžiško, šilto gaminio iš patikimo tiekėjo. Visą tai mes ir galime pasiūlyti.

Kokių gebėjimų reikia turėti šiandienos darbdaviui, kad rinkoje paklausos ir klientų netrūktų?

– Sėkmingas šių dienų darbdavys bus tas, kuris mokės pritraukti ir sudominti klientą. Gebėjimas jį pasiekti ir suprasti, abipusis supratimas, manau, yra labai svarbūs kriterijai šiuo klausimu.

Kokių gebėjimų reikės sėkmingai veiklai ateityje?

– Kad darbai vyktų sklandžiai, reikia nepamiršti visada tobulinti savo žinias, stengtis įgyvendinti klientų poreikius, nebijoti naujų iššūkių, juk tai mus ir daro stipresnius.

Apibendrinant galima teigti, kad kuo įmonė turi daugiau patirties savo srityje, tuo didesnį pasitikėjimą ji teikia klientui. Šiuo atveju UAB Egreda „Mano namukas“ išlieka lydere plastikinių langų ir durų rinkoje. Tai – puikus pavyzdys, kaip reikia sėkmingai 10 m. išsilaikyti konkurencingoje aplinkoje ir toliau puikiai plėtoti savo verslo idėjas.

 

Visada šalia Jūsų!

„Mano namukas“

Parengė Gintarė UTKAITĖ

Web Analytics